Asiakkuuden vaalimisen kolme ällää, lupaus, lunastus ja lojaliteetti.
Asiakkuuden vaalimisessa kuunnellaan asiakasta herkällä korvalla ja suurilla silmillä. Yritys antaa kaikille asiakkaille lupauksia, jotka asiakaspalvelu lunastaa. Erityisesti verkkokaupassa lupausten antaminen on erittäin helppoa, mutta lunastaminen on vaikeata.
Lupaus antaa samassa yhteydessä lupauksen myös lojaliteetista, joka syntyy lupauksen lunastamisen ja asiakasodotuksen ylittämisestä ja kokemuksen paremmuudesta. Yrityksen koneisto, joka lunastaa lupauksen on avain siihen, että asiakkaat ovat tyytyväisiä ja palaavat ostamaan kerta toisensa jälkeen.
Asiakkuuden vaalimisessa kuunnellaan asiakasta herkällä korvalla ja suurilla silmillä. Yritys antaa kaikille asiakkaille lupauksia, jotka asiakaspalvelu lunastaa. Erityisesti verkkokaupassa lupausten antaminen on erittäin helppoa, mutta lunastaminen on vaikeata.
Lupaus antaa samassa yhteydessä lupauksen myös lojaliteetista, joka syntyy lupauksen lunastamisen ja asiakasodotuksen ylittämisestä ja kokemuksen paremmuudesta. Yrityksen koneisto, joka lunastaa lupauksen on avain siihen, että asiakkaat ovat tyytyväisiä ja palaavat ostamaan kerta toisensa jälkeen.
Tärkeintä on ketteryys, avoimuus, kuunteleminen sekä valmius muuttaa ja muuttua.
- Nella Ginman, Ifolor -
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.