Siirry pääsisältöön

Myyjä tekee kaikkensa

Hyvässä kumppanuussuhteessa myyjä ei pyri myymään omia tuotteitaan kaikin keinoin mahdollisimman paljon.

Kun myyjä on aidosti asiakkaan ja ostajan kumppani, hän auttaa ostajaa ostamaan oikein ja oikean määrän. Tällä tavalla toimiva myyjä saa myytyä tuotteitaan ostajalle huomattavasti enemmän.

Laadukkaassa ja aidossa kumppanuussuhteessa myyjän ja ostajan välinen yhteistyö on inhimmillistä toimintaa ja heidän välillään on keskinäinen luottamus, ei sen kummempaa.

Myyjä tekee hyvässä yhteistyösuhteessa aina kaikkensa, jotta ostaja saa sen mitä on luvattukin.

- Matti S. Rauhala -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.