Siirry pääsisältöön

Oikeasti hyötyä asiakkaalle

Itse strategia voi olla innovaatio. Tuotteen tai palvelun ominaisuudet muutetaan strategian avulla joksikin uudeksi. Strategia luo itseasiassa asiakkaan, joka on kaiken liiketoiminnan tarkoitus.

Strategiat tekevät tämän seuraavilla tavoilla:
- Sopeutumalla asiakkaan sosiaaliseen ja taloudelliseen todellisuuteen
- Tarjoamalla jotain, joka edustaa asiakkaalle todellista arvoa.
- Luomalla hyödyn.
- Hinnoittelulla.

Hinta on tavallisesti hyödyn luomisessa miltei merkityksetön seikka.

Strategia toimii, koska se antaa asiakkaalle mahdollisuuden tehdä jotain, joka palvelee hänen tarkoituksiaan. Toimiva strategia perustuu kysymykseen, "Mikä on oikeasti palvelua ja mistä on oikeasti hyötyä asiakkaalle".

-PD:DP:148-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Onko menestykseen oikoteitä?

Suurin osa meistä haluaa rikastua, mutta lähes yhtä moni haluaisi sen tapahtuvan nopeasti. Yleensä ajatellaan, että rikastumiseen vaaditaan joko uutteraa yrittämistä, mullistava idea tai vuosikymmenien suunnitelmallista  säästämistä .  Yhdysvallat ei ole enää ainoa mahdollisuuksien maa, mistä on kiittäminen nykyaikaa ja Internetiä.