- Segmentointi eli kohdentaminen on tehokkaan markkinoinnin tärkein päätös.
- Strategiset päätökset liittyvät siihen tehdäänkö massamarkkinointia vai kohdennettua markkinointia. Segmentointi tehdään yleensä kohderyhmän kannattavuuden, selkeyden, erilaisuuden, koon tai saavutettavuuden pohjalta.
- Segmentointi B2C, (yritykseltä kuluttajalle) ja B2B, (yritykseltä yritykselle) markkinoille tehdään eri tavoin johtuen ostoprosessin eroista.
Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.