Siirry pääsisältöön

Valitse joku


Don't Be a General
Eräs markkinoinnin perustotuuksista on "valinnan vaikeus". Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että enemmän kuin 2 vaihtoehtoa saavat meissä ihmisissä halun olla valitsematta yhtään mitään. Olemme loistavia kun voimme valita joko-tai, mutta emme niin loistavia kun meidän pitää valita, "joku näistä viidestä vaihtoehdosta. Pystymme tietysti päättämään, mutta emme luonnollisen päätöksentekomallimme mukaisesti.

Sähköpostin allekirjoitus on useimmilla kasvanut ja pidentynyt. Se voi näyttää vaikka tältä:
Teppo Tositärkeä
Johtaja, Erittäin Tärkeitä Projekteja Joiden Nimissä Ei Ole Mitään Järkeä
Menestyksen maantie #101
00101 Todella Suuri Kaupunki
Puhelin: 09 101 101 01,
Mobiili: 040 101 101 01
Toimistopuhelin: 0207 101 101 01
teppo.tositarkea@erittainisoyritys.fi
http://erittainisoyritys.fi 
Tsekkaa blogimme! http://erittainisoyritys.fi/blogi
Ja sitten sosiaaliset linkit:
Don't Be a General

Okay, Mitä Sitten?

Allekirjoitus näyttää tältä, koska haluat kertoa kaikille, että olet erittäin saavutettavissa ja kaikkialla. Se mitä kerrot ei kuitenkaan ole aivan yhtä selvää viestin vastaanottajalle. Ensinnäkin on aivan varma, että hän ei tiedä millä tavoin haluat itseesi oltavan yhteydessä. Toisaalta tässä on aika paljon pureskeltavaa, ja ihmisillä on taipumus jättää huomioimatta niitä juttuja, joita he joutuvat pureskelemaan.

Joten, valitse 2, tai korkeintaan kolme:
Fyysinen osoitte, jos sillä on merkitystä.
Puhelinnumero tai sähköpostiosoite.
Yksi sosiaalinen verkosto

Siinä se.

Miksi? Tavoitteena on ratkaista valintaongelma. Yksinkertainen toimii aina. Kokeile. Olet varmasti tyytyväinen tulokseen. Ja mikä tärkeintä, asiakkaasi ovat tyytyväisiä.

~ Pick a Badge, Chris Brogan ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.