Siirry pääsisältöön

Kenen lippua kannat?

By --Chris Brogan...

Teen töitä henkilökohtaisen liiketoimintavallankumouksen eteen. Mutta mitä ihmettä tämä sitten tarkoittaa?

Capture the Flag

Se tarkoittaa sitä, että teen töitä uusien kurssien ja resurssien tarjoamiseksi uusien johtamismallien, henkilökohtaisen kehittymisen, median/markkinoinnin ja myynnin ajattelumallien suhteen, ja myös sen suhteen miten teemme bisnestä. Tähän mennessä sinun on täytynyt olla todella hyvässä kunnossa saadaksesi etumatkaa.

Nyt, voit luoda oman universumisi, kunhan sinulla on taustalla perustyökaluja, jotka auttavat sinua tekemään työsi siten kuin itse haluat ne tehdä ja käyttöliittymät, joiden avulla saat tulokset niiden eteen, jotka näistä hyötyvät. Tämän parissa me teemme töitä. Autamme sinua selviämään.

Tämä sama juttu näkyy lipustani, lipusta, jonka pystytän eteesi. Olen täällä auttaakseni sinua, lipussani lukee, autan sinua liiketoiminnan vallankumouksessasi. Jos haluat tehdä asiat omalla tavallasi, autan myös siinä.

MINKÄLAISTA LIPPUA SINÄ KANNAT?

Kun ihmiset pyytävät minua auttamaan heidän bisneksissään he sanovat usein jotain hyvin epämääräisiä juttua. Bob kertoi minulle, että hän ei oikein löydä motivaatiota aloittaa uudelleen, hän on 63 vuotias. Kedar kertoi, että hän haluaa tulla parhaimmaksi oppilaaksi. Kumpikaan näistä ei ole minulle kovinkaan helppo lähtökohta, koska näissä ei ole mitään sellaista tavoitetta, jonka voisi saavuttaa. Ei maalilippua.

Käydäänpä perusjutut lävitse:
  • Lippusi kertoo miksi olet oletmassa.
  • Lippusi kertoo myös ideaalitavoitteestasi.
  • Lippusi ei ole vain sinua varten, vaan se kertoo muille miksi heidän pitäisi tulla lähistöllesi.
  • Lippusi kertoo siitä miten palvelet maailmaa, ei omista tarpeistasi, sellaisenaan.

Haluatko muutamia esimerkkejä joko henkilökohtaisesti tai muuten vain?
  • Disneyn lippu kertoo maailman parhaimmasta viihteestä kaikenikäisille.
  • Stonyfieldin farmien lippu kertoo terveydestä, terveistä ihmisistä, bisneksestä ja maailmasta.
  • Human Business Works (oma firmani) lippu valmistelee sinua henkilökohtaiseen liiketoiminnan vallankumoukseesi.

Kuulostavatko nämä mission julistuksilta? Luonnollisesti. Paitsi, että ihmiset oikeasti muistavat oman missionsa hyvin harvoin. Ainoat ihmiset, jotka muistavat ovat niitä, jotka kirjoittavat itse omansa. Mutta kysypä keneltä tahansa Disneyllä siitä mikä on heidän isompi tarinansa, he tietävät.

TEE TÄSTÄ HENKILÖKOHTAISEMPAA

Lippusi autaa sinua ja mahdollisia asiakkaitasi ymmärtämäään sen miksi sinä olet olemassa ja mitä arvoja edustat. Tämä on yksi tapa kohdistaa kaikki siihen mitä täytyy tehdä. Esimerkkinä, kun itse haen uusia projekteja kysyn aina, että auttaako tämä jotenkin yhteisöäni heidän omissa tavoitteisaan. Jos vastaus on ei, annan homman olla. Aika helppoa.

Nyt toinen salaisuuteni: Minulla on enemmän kuin vain yksi lippu. Minulla on yksi itselleni ja minulla on toinen omia tarkoitusperiäni varten. Henkilökohtainen lippuni on kiinnitetty kolmeen sanaani vuodelle 2013. Teen töitä näiden kolmen idean parissa jokaikinen päivä. Mutta tämä minun oma juttuni. Tämä vaikuttaa liiketoimintani tavoitteisiin, mutta silti tämä on henkilökohtaista.

LIPPUSI AUTTAA KAIKKIA, JOTKA OVAT MUKANA

Jos pystyt paremmin kertomaan sen miten sinä palvelet niitä ihmisiä joita ajattelit palvella heillä on suurempi mahdollisuus tunnistaa tapoja tehdä yhteistyötä kanssasi. Jos teet itsen näin, tiedät mihin asioihin sinun pitää kiinnittää huomiosi. Nämä kaksi yksityiskohtaa ruokkivat toinen toisiaan. Ainoa asia mitä tämä vaatii sinulta on vain hieman ajatustyötä.

TEE LIPPUSI ITSE

* Ketä palvelet?
* Miten palvelet heitä?
* Minkä tavoitteen saavuttamisessa haluat auttaa heitä?
* Miten hoidat hommasi?
* Miksi tällä on merkitystä sinulle?

Vastaaminen tällaisiin kysymyksiin auttaa sinua kaikessa mitä teet. Tämä auttaa sinua luomaan markkinointia. Tämä auttaa sinua myynnissäsi. Tämä on paras tapa kohdistaa ajankäyttöäsi. Jos se työ mitä teet ei palvele omia tarkoitusperiäsi ja sitä minkätakia lippusi olet luonut, miksi edes teet mitään? Tämä on ultimaattinen priorisaattori.

Ja yksinkertainen. (Ei helppo.) Yksinkertainen. Joten kysyn sinulta. Minkälaista lippua kannat? Kerro ajatuksesi kommenteissa tai laita minulle mailia, kumpi tahansa on parempi. :)

Löydät alkuperäisen blogiversion täältä, ja podcast-version täältä.

JA IHAN LOPUKSI: MYYMIMYY

ImpactNEXT sessiomme DC:ssä oli mieletön. Kaikkien aiheesta kuulemieni juttujen lisäksi Ben Fanningin juttu kolahti: “tämä avasi silmäni siitä miten pyöritämme päivittäisiä juttujamme. Minusta tuntui siltä, kuin sisäpiiriläinen olisi kertonut omasta käyttöjärjestelmästäni.”

Me emme tallenna näitä sessioita. Sinun täytyy tulla paikalle kokeaksesi ne itse. Mutta jos haluat saavuttaa jotain samankaltaista, liity yli 200 motivoituneen ammattilaisen mukaan Mastering the Digital Channel -kurssille. Nämä kahdeksan viikkoa on tähdätty sinun digitaalisen preesenssisi parantamiseen., oman mediamarkkinointisi ja sähköpostimarkkinointisi tehostamiseen, jotta pääset sille tasolle, jonka avulla sosiaaliset verkostosi muuttuvat liiketoimintaa luovaksi alustaksi.

(Minun ei pitäisi antaa sinulle mitään tällaista alennusta, koska meillä on listahinta ihan hyvistä syistä ja perusteista, joten jos et kerro Robille, minä en kerro Robille. Käytä alennuskoodia “friend” ja saat yli 200 dollarin alennuksen. Voit myös maksaa kolmessaa erässä, ihan miten vain itse haluat. Koodi toimii parisen viikkoa, jos haluat jostain syystä vielä miettiä ensimmäistä maksuerääsi. Okay?)

Klikkaa itsesi tänne ja tule messiin. Ja entä jos et tule? Nähdään ensiviikolla! :)

--Chris...
Human Business Works 110 Marginal Way #744 Portland, Maine 04101 United States (978) 378-0705

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.