Tässä 8 yksinkertaista tapaa, joilla parannat luotettavuuttasi, ja samalla lisäät myynnin mahdollisuuksiasi. Myyjät pyytävät usein David Horsageria (The Trust Edge) opettamaan tuoreimpia temppuja kauppojen klousaamiselle.
Hän vastaa tähän yhtä useasti sanomalla “Jos tiedät miten sinusta tulee luotettava et tarvitse mitään tekniikoita. Et tarvitse hissipuheita. Etkä mitään muutakaan. Kikkailusta ei ole mitään hyötyä nykypäivänä, eikä siitä ole ollut hyötyä koskaan aiemminkaan.”
- SelkeysIhmiset luottavat asioihin, jotka ovat selkeitä ja ymmärrettäviä.
- MyötätuntoSyy sille miksi kaikki pitävät äidistä on se, että hän välittää. Huolehdi katsekontaktistasi, keskity yhteen asiaan kerrallaan ja kuuntele.
- LuonneTee sitä mikä on oikein ja tuntuu itsellesi parhaimmalta.
- KyvykkyysMe kaikki haluamme aina jonkun, joka osaa hoitaa hommansa. Esimerkkinä. Et antaisi kenen tahansa tehdä juurihoitoa itsellesi. Ethän?
- OsallistuminenIhmiset luottavat niihin, jotka osallistuvat ja saavat myös tuloksia aikaan. Sellainen henkilö, jolla on luonnetta ja empatiaa, mutta hän ei saa mitään aikaan, ei ole lopulta kovinkaan luotettava. Sama pätee laiskaan myyjään, joka ei saa aikaan tulosta.
- SitoutuneisuusAinoa tapa luottamuksen rakentamiseen on antaa ja pitää omat lupauksensa.
- KemiikkaIhmiset haluavat ostaa ja hengailla hyvien tyyppien kanssa.
- JatkuvuusLuotamme Mc Donaldsiin juuri tästä syystä, eli saamme syötäväksemme aina samaa burgeria olimmepa missä tahansa maassa tai kaupungissa.
“Kun organisaation sisäinen luottamus kasvaa, kasvaa myös ulkoinen luottamus. Samalla kasvavat organisaation tuottavuus, moraali ja uskollisuus. Luotettava brandi voi laskuttaa enemmän ja asiakkaat suosittelevat sitä mielellään” ~ Sally Deneen
Lataa pdf-dokumenttina
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.