Siirry pääsisältöön

Tämä mahdollistaa muutoksesi

By Natalie Sisson, the suitcase entrepreneur

Muutos herättää pelkoja. Ajatus muutoksesta tuntuu epämiellyttävältä. Epävarmalta. Siihen liittyy riskejä. Saadaksesi aikaan muutoksia Sinun on haluttava tehdä töitä pelkojesi, tunteidesi ja epävarmuutesi parissa, jotta pääset tavoitteeseesi.

Taking a Risk

Palkinto siitä, että teet töitä oman muutosvastarintasi ohitse, ja lopputulos tämän tien päässä on yksinkertaisesti mahtava! Mutta mistä sinun pitäsi aloittaa, jos jämähdät paikoillesi?

Aloita yksinkertaisesti siitä, että teet päätöksen. Tee päätös siitä, että teet töitä omien pelkojesi ja muutosvastarintasi kanssa. Älä anna sisäiselle äänellesi valtaa, vaikka se kertookin sinulle, että et tiedä, että et osaa.
Päätä yksinkertaisesti vain se, että etsit ja löydät oman tapasi ohittaa oma muutosvastarintasi. Päätä tehdä jotain. 
Missiosi on päätöksesi jälkeen se, että astut näkyviin ja pelottelet itseäsi sen minkä pystyt, säännöllisesti, mieluummin päivittäin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.