Siirry pääsisältöön

Maanatailla on merkitystä

Miksi jokaisella maanantailla on merkitystä? Maanantai symboloi päivää, jolloin voimme toimia paremmin, olla parempia ihmisinä.

Ensimmäiseksi meidän pitää, kuitenkin lopettaa maantain pelkääminen. Mietipä oikeasti, että me olemme itse tehneet itsellemme maantaista mörön ja tämä meidän mörkömme on niin voimakas, että se vaikuttaa myös meidän sunnuntaihimme. Kaksi päivää viikosta on pilalla, maanantain takia!  Naurettavaa edes ajatella näin, mutta yhtäaikaa se on aika surullista.

Maanantait voisivat yhtä hyvin olla inspiraation ja uuden viikon alkuun laittava innostava päivä. Me voimme itse valita. Me itse valitsemme miten elämme elämämme. Jos jokainen meistä aloittaisi viikkonsa ajatellen, että ”Tästä tulee mahtavaa. Teen jotain merkityksellistä tänään. Pyrin olemana parempi kaveri, aviomies, työtoveri ja kansalainen...”. Millaisia viikkomme olisivat?

Mitäpä jos jokaisena maanantaina tästä lähtien pyrkisimme aina olemaan parempia, kuin viikkoa aiemmin? Voimaannuttavaa! Ja ajatuksellahan on voimaa:)

~ Sujuvasti käännettyä: Every Monday Matters, Shawn Parr, Matt Emerzian ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.