Siirry pääsisältöön

Projektiviestinnän malli

Projektiviestinnän malli määrittää projektiviestinnän vastuualueet: mitä viestintäyksikön palvelu projekteille sisältää, mikä ei kuulu viestinnälle, suositukset siitä, kenen vastuulle kuuluvat ne tehtävät, joita useimmiten tarjotaan, mutta jotka eivät ole viestinnän vastuulla.

- projektiviestinnän kehikon: millaisia tuotoksia ja keneltä vistintä tarvitsee ne pystyäkseen tuottamaan laadukasta viestintää, mitkä projekti saavat vain ohjausta projektiviestinnän prosessiin ja työkalujen käyttöön ja mitkä saavat palvelua, millaisia tuotoksia viestintäyksikkö tuottaa projektien viestintään.

- projektiviestinnän prosessin: millaisia vaiheita projektiviestintä sisältää, kuka on vastuussa mistäkin vaiheesta, missä järjestyksessä nämä vaiheet ovat toisiinsa nähden.

- Viestinnän prosessointi, koreografia kaaokselle, Korhonen, Rajala -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.