Hullo!
Sain uutta postia meiliini eilen. Siinä luki, "Parahin herra C Brogan, olen fanisi ja haluaisin vierailevaksi kirjoittajaksi......" ja blah blah blah. Parahin C Brogan. Yes, mahtavaa.
Jotkut teistä varmaan tietävät tämän tunteen, sillä joka kerran kun laitat nimesi uutiskirjeesi joko sinä tai minä kirjoitamme sen väärin. Sinulla voi ehkä olla vieläkin ongelmia tämän kanssa, (jos on, niin vastaa minulle, minä voin fiksata sen, ja "minä" tarkoittaa Robia).
Mutta tämähän ei ole ongelma eikä mikään. Ongelma on itseasiassa enemmänkin tämän kyseisen henkilön heikko automaation käyttö. Se, että kerrot lukemattomille ihmisille olevasi heidän faninsa, erityisesti jos tarkoitus on vain pyytää palvelusta, ei ole kovin hyvä lähtökohta suhteiden rakentamiselle.
Huomioi kuitenkin, että en sano tätä tyyppiä hyväksi tai huonoksi, sanon ainoastaan hänen yritystään ja aikeitaan hieman heikommaksi.
Ensinnäkin buddhistina minulle hyvä ja paha eivät kuulu sanavarastooni. Tarkoitus on käyttää muita sanoja osoittamaan, että ehkä tällä henkilöllä on vielä opittavaa vuorovaikutuksesta, tai ehkä hänen pitäisi tehdä jotain muuta, josta hän saa tyydytyksensä. Leikitään, että hän sai sen minulta. Oujee.
Juttu menee näin: Sinä VOIT käyttää annettuja työkaluja huonosti ja siis huonolla tarkoitan vähemmän tehokasta tapaa.
TIEDÄ MILLOIN AUTOMAATIO AUTTAA
Minä automatisoin tämän uutiskirjeeni lähettämisen. Sinä tiedät sen, ja vaikka tiedätkin tämän, niin pyrin kuitenkin niin hyvin kuin osaan tekemään tästä mahdollisimman läheisesti kahdenkeskistä keskustelua muistuttavaa. Lisäksi annan sinulle mahdollisuuden klikata vastaa-painiketta koska tahansa, jotta pääset OIKEASTI kahdenkeskiseen vuorovaikutukseen kanssani. Ainoat automaatiot tässä ovat lähettäminen ja nimesi käyttö. Järkeä?
Pitäisikö sinun automatisoida Twiittaaminen? Ehkä ei, tai siis jos tarkoitat niitä "kiitos kun liityit seuraajieni joukkoon" -tyyppisiä viestejä. Yleensä kukaan ei tykkää niistä. Sinällään kyse on muotoseikasta. Entä voitko automatisoida mihin aikaan tviittisi lähetät? Tietysti! Monet tekevät niin ja siitä on hyötyä. Minäkin teen niin. Sekoitan automaattisia ja ajastettuja tviittejä reaaliviesteihin jokapäivä.
Pitäisikö sinun läjäyttää viestisi kaikkiin mahdollisiin saatavilla oleviin kanaviin? Ei. Ei ikinä. Miksi? Koska se on vähän niinkuin pyyntö niille, jotka juttujasi lukevat, että he poistavat sinut joltakin näistä kanavistaan. Okei, ehkä jos jotkut poistavat sinut Google+:sta, toiset Facebookista ja jotkut muut poistavat sinut Twitteristä? Mistä tiedät mitä yhteisöä sinun pitää palvella?
TUNNE TYÖKALUSI
Järkevintä kestävän ja suhteistaan riippuvaisen liiketoiminnan rakentamisessa on oppia miten käyttää erilaisia työkaluja parantamaan niitä suhteita joista on hyötyä, sen sijaan, että niiden avulla automatisoitaisiin ostavien asiakkaiden kokemuksia. NIIN MONET sanovat, että paremman liiketoiminnan rakentamisen salaisuus on automaatioasteen nostamisessa. Osiltaan totta. Automatisoi ne alueet, joihin ei ihmisiä kaivata. Huolehdi, että ne alueet, joilla ihmisiä tarvitaan ovat reaaliaikaisia, henkilökohtaisia ja interaktiivisia. Maailma kiittää. Ostavat asiakkaasi kiittävät aivan varmasti.
Entä sinä? Miten lähestyt tätä asiaa? Klikkaa vastausnappiasi ja jutellaan.
Jos haluat JAKAA tämän uutiskirjeeni eteenpäin klikkaa jakonappia alla. Jos kaverisi haluavat tilata oman uutiskirjeensä se on mahdollista täällä, ilmaiseksi! Kiitos!
--Chris...
Sain uutta postia meiliini eilen. Siinä luki, "Parahin herra C Brogan, olen fanisi ja haluaisin vierailevaksi kirjoittajaksi......" ja blah blah blah. Parahin C Brogan. Yes, mahtavaa.
Jotkut teistä varmaan tietävät tämän tunteen, sillä joka kerran kun laitat nimesi uutiskirjeesi joko sinä tai minä kirjoitamme sen väärin. Sinulla voi ehkä olla vieläkin ongelmia tämän kanssa, (jos on, niin vastaa minulle, minä voin fiksata sen, ja "minä" tarkoittaa Robia).
Mutta tämähän ei ole ongelma eikä mikään. Ongelma on itseasiassa enemmänkin tämän kyseisen henkilön heikko automaation käyttö. Se, että kerrot lukemattomille ihmisille olevasi heidän faninsa, erityisesti jos tarkoitus on vain pyytää palvelusta, ei ole kovin hyvä lähtökohta suhteiden rakentamiselle.
Huomioi kuitenkin, että en sano tätä tyyppiä hyväksi tai huonoksi, sanon ainoastaan hänen yritystään ja aikeitaan hieman heikommaksi.
Ensinnäkin buddhistina minulle hyvä ja paha eivät kuulu sanavarastooni. Tarkoitus on käyttää muita sanoja osoittamaan, että ehkä tällä henkilöllä on vielä opittavaa vuorovaikutuksesta, tai ehkä hänen pitäisi tehdä jotain muuta, josta hän saa tyydytyksensä. Leikitään, että hän sai sen minulta. Oujee.
Juttu menee näin: Sinä VOIT käyttää annettuja työkaluja huonosti ja siis huonolla tarkoitan vähemmän tehokasta tapaa.
TIEDÄ MILLOIN AUTOMAATIO AUTTAA
Minä automatisoin tämän uutiskirjeeni lähettämisen. Sinä tiedät sen, ja vaikka tiedätkin tämän, niin pyrin kuitenkin niin hyvin kuin osaan tekemään tästä mahdollisimman läheisesti kahdenkeskistä keskustelua muistuttavaa. Lisäksi annan sinulle mahdollisuuden klikata vastaa-painiketta koska tahansa, jotta pääset OIKEASTI kahdenkeskiseen vuorovaikutukseen kanssani. Ainoat automaatiot tässä ovat lähettäminen ja nimesi käyttö. Järkeä?
Pitäisikö sinun automatisoida Twiittaaminen? Ehkä ei, tai siis jos tarkoitat niitä "kiitos kun liityit seuraajieni joukkoon" -tyyppisiä viestejä. Yleensä kukaan ei tykkää niistä. Sinällään kyse on muotoseikasta. Entä voitko automatisoida mihin aikaan tviittisi lähetät? Tietysti! Monet tekevät niin ja siitä on hyötyä. Minäkin teen niin. Sekoitan automaattisia ja ajastettuja tviittejä reaaliviesteihin jokapäivä.
Pitäisikö sinun läjäyttää viestisi kaikkiin mahdollisiin saatavilla oleviin kanaviin? Ei. Ei ikinä. Miksi? Koska se on vähän niinkuin pyyntö niille, jotka juttujasi lukevat, että he poistavat sinut joltakin näistä kanavistaan. Okei, ehkä jos jotkut poistavat sinut Google+:sta, toiset Facebookista ja jotkut muut poistavat sinut Twitteristä? Mistä tiedät mitä yhteisöä sinun pitää palvella?
TUNNE TYÖKALUSI
Järkevintä kestävän ja suhteistaan riippuvaisen liiketoiminnan rakentamisessa on oppia miten käyttää erilaisia työkaluja parantamaan niitä suhteita joista on hyötyä, sen sijaan, että niiden avulla automatisoitaisiin ostavien asiakkaiden kokemuksia. NIIN MONET sanovat, että paremman liiketoiminnan rakentamisen salaisuus on automaatioasteen nostamisessa. Osiltaan totta. Automatisoi ne alueet, joihin ei ihmisiä kaivata. Huolehdi, että ne alueet, joilla ihmisiä tarvitaan ovat reaaliaikaisia, henkilökohtaisia ja interaktiivisia. Maailma kiittää. Ostavat asiakkaasi kiittävät aivan varmasti.
Entä sinä? Miten lähestyt tätä asiaa? Klikkaa vastausnappiasi ja jutellaan.
Jos haluat JAKAA tämän uutiskirjeeni eteenpäin klikkaa jakonappia alla. Jos kaverisi haluavat tilata oman uutiskirjeensä se on mahdollista täällä, ilmaiseksi! Kiitos!
--Chris...
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.