Siirry pääsisältöön

Kolmen kuukauden suosituimmat


Loistavan aurinkoista huhtikuun alkua! Tässä blogini tämän alkaneen vuoden ja kevään kolme kaikkein suosituinta juttua.

Spring Break Friday 003

Toivottavasti näistä jutuista oli, tai on hyötyä sekä sinulle että myös sinun heimollesi?

1. Vältä epätoivoa asiakashankinnassa

Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Liian usein me vertaamme omaa hintaamme kilpailijan hintaan...
lue kokonaan » http://goo.gl/gWYZZ

2. Sytytä asiakkaasi liekkeihin

Oletko koskaan yrittänyt pitää omaa liekkiäsi tai leirinuotiota yllä? Jos pidät hyvää huolta nuotiostasi, silloin sinun ei tarvitse olla huolissasi liekin tai asiakkuuksien hiipumisesta...
lue kokonaan » http://goo.gl/8DHnC

3. Varmista esityksesi onnistuminen

Tässä on 11 tapaa varmistaa esityksesi onnistuminen: 1. Rakenna tarina. 2. Pysy asiassa. 3. Unohda esittelysi. Lue kokonaan » http://goo.gl/jBQu4

Tsemppiä ja aurinkoa sinne suuntaan!
+Pasi

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.