Siirry pääsisältöön

7 myynnin salaisuutta parempaan myyntitulokseen


Eilen oli kurssimyyntimme kaikkien aikojen paras päivä Human Business Works:ssä. Ja en todellakaan kirjoita tätä viestiä kehuakseni tai keuliakseni, vaan pelkästään kertoakseni (oh, ja näin se riimi toimii;)), pari ajatusta, joita voit ehkä käyttää apunasi oman menestyksesi rakentamisessa.

Big Day

7 myynnin salaisuutta parempaan myyntitulokseen, samalla kun silti ajattelet yhteisösi parasta.

Yksi, loin tuotteen, joka (kuten lopputulos osoittaa) oli juuri sellainen, jota kaikki halusivat ja kaipasivat Digitaalisen kanavan hyödyntämiseen. Tämä mitä luultavimmin auttaa ainakin tässä aiheessa. Tarkoitan siis sitä, että tuote tai palvelu, joka on ihmisille käyttökelpoinen ja hyödyllinenkin on, no hyödyllinen heille. Alkuperäinen versioni tälle kurssille ei ollut aivan näin hyvä, ja hyödyt eivät olleet ihan näin selkeät. Joten heitin sen romukoppaan ja tein jotain parempaa tilalle.


Kaksi, lopetin uskomusteni ja luulojeni seuraamisen ja rupesin näiden sijasta katsomaan mittaristoani ja faktoja. (Rob Hatch pakottaa minua enenevässä määrin tekemään näin myös jatkossa). Vaikka kuinka tykkään Twitteristä, se ei oikeasti auta minua myymään yhtään mitään. Uutiskirjeeni (päivieni ilo ja valo!) myy 10x enemmän, kuin koko muu sosiaalinen alustani yhteensä, vaikka sen tilaajamäärä on 10x pienempi, kuin muualla. (Mietipä tätä ihan pienen hetken ja anna ajatusten hautua). Uskallatko luottaa faktoihin? Lue alkuun tämä ja tämä juttu Christopher S. Penniltä. Tai jotain siitä mitä Tom Webster sanoo.

Kolme, Rakensin hienon reseptin sille miten ja missä promotoin tuotettani (jaan tämän luonnollisesti parin viikon päästä uutiskirjeeni tilaajien kesken, mutta en vielä).

Neljä, olen huomannut, että minun tarkoitukseni kaikilla muilla alustoilla on vain palvella ja auttaa muita, samalla toivoen, että he vastaavat huutooni ja liittyvät uutiskirjeeni tilaajiin, jossa konvertoin kaiken avuliaisuuteni lopulta myynniksi (olettaen, että olen luonut sellaisen tuotteen, joka auttaa heitä menestymään paremmin).

Viisi, pidän huolta siitä, että kerron selkeästi sen kun tarkoitukseni on myydä jotain. Lähes jokaisessa viestissäni, joissa tarkoitukseni on myydä jotain, laitan alkuun otsikoksi "Myymimyy". Tämä saa useimmat markkinoinnin ammattilaiset harmistumaan. He vihaavat tällaista. Derek Halpern ajattelee, että olen aivan idiootti (ja hän on oikeassa). Ja tämä ei välttämättä siis toimi sinun jutuissasi, mutta fakta on tämä: saan PALJON sähköpostia eri ihmisiltä siten, että viestin ydin menee jotenkin näin "Kiitos siitä, että kerroit aikovasi myydä minulle jotain. En voi juuri nyt ostaa mitään, ja olen siitä aidosti pahoillani. Nähdään silti ensi sunnuntaina." Tämä liittyy tähän seuraavaan maagiseen kohtaan.

Kuusi, Olen tehnyt todella selkeäksi sen, että vaikka et haluaisikaan ostaa olet silti tervetullut yhteisöön ja näemme aina sunnuntaisin. Tässä ei ole mitään paineita. Minä myyn, ja sinun ei ole pakko ostaa. Paine saa aikaan heräteostoksia, joka taasen saa aikaan peruutuksia. Jos olen nähnyt kaiken tämän vaivan saadakseni sinut liittymään super-ihanaan-sisäpiiriini, monchu-perheeseeni, haluan, että olet mukana myös jatkossa.

Seitsemän, pyydän yhteisöltäni jatkuvasti palautetta. Kun joku kysyy minulta onko joku kurssi hyvä vai huono, sanon "Älä kysy minulta. Kysy @ajaxwoolleyltä tai @walterakanalta tai @taniadakkalta. Valitsen yleensä umpimähkäisesti joitakin, jotka ovat olleet kurssillani. Tällöin lopputulos ei ole minusta kiinni. Itseasiassa yhteisönihän siellä kursseillakin käy.

BONUS: Joka kerran kun yritän myydä jotain ihmiset tietävät myös sen, että he voivat klikata vastauspainikettaan ja olen henkilökohtaisesti heidän käytettävissään. Minä. Ei Rob, ei Ron, tai kukaan muukaan. Ja he voivat kysyä minulta mitä tahansa mieltään askarruttavaa, tai kertoa omia näkemyksiään. Olen itse henkilökohtaisesti myynyt puolisen tusinaa kursseistani. Miksikö? Koska en missään nimessä halua, että joku joka meinaa ostaa kurssini kokee ostavansa jotain sellaista, josta ei ole hänelle hyötyä. Kerroin viime yönä erikseen neljälle eri ihmiselle, että tämä kurssini ei ole heitä varten. Jostain käsittämättömästä syystä kaksi näistä päätyi silti ostamaan.

Rakasta yhteisöäsi. Aivan oikein, sinun on rakennettava ikioma markkinapaikkasi, mutta sinä et voi (ET VAIN VOI!) kohdella omaa yhteisöäsi vain summittaisena kohdelistauksena, josta voit vain naputelemalla saada kassasi kilisemään. Voit onnistua tässä kerran, mutta et useammin. Mentorini ja ystäväni Jeff Pulver kerotoi minulle, että "elämme ja kuolemme kontaktiemme kanssa" ja minä olen syvästi samaa mieltä tästä asiasta.

Olen iloinen, että olet siinä. Tykkäsitkö tästä?

Tässä se mitä saat, kun tilaat joka sunnuntaisen uutiskirjeeni. Kirjoitan sinulle jokaikinen sunnuntai. Kirjeessäni kerron sinulle jonkin tarinan, joka havainnollistaa jotain elämään, yrittämiseen, tai yhteisööön liittyvää käyttökelpoista juttua, tai kaikkea edellämainittua. Kutsun sinut mukaani osallistumaan. Kirjeeni on henkilökohtainen. Tavoitteeni on rakentaa vahvaa ja kestävää suhdepohjaista liiketoimintaa. Kirjeen kirjoitan minä, Chris Brogan. Kun klikkaat vastaa, viestisi tulee minulle. Vastaan niin nopeasti, kuin pystyn. Useimmat hämmästyvät nopeudestani, mutta älä aseta liian isoja odotuksia silti. Toisinaan tähän voi mennä parikin päivää, mutta jos laitat viestiä, minä vastaan.

Jos meinaan myydä sinulle jotain (ja tulen ainakin toisinaan myymään, se on varmaa) pidän huolta, että huomaat tämän. Kirjaimellisesti.

Joten lähde mukaan. Arvostan luotettavuutta, joten arvostan sinun luottamustasi minuun erittäin suuresti. Tietosi jäävät vain minun tietooni.

HARKITSE UUTISKIRJEENI TILAAMISTA. LIITY MUKAAN ILMAISEKSI JA SAAT ITSELLESI ARVOKKAITA AJATUKSIA JA NÄKÖKULMIA, JOKA VIIKKO. TÄMÄ ON OIKEASTI YHTEISÖ, JOKA TEESKENTELEE UUTISKIRJETTÄ. SINÄ OLET SYY SIIHEN, ETTÄ KIRJOITAN SITÄ.


Niin, ja Pasi luonnollisesti suomentaa näitä omaan tahtiinsa, joten et välttis saa uutiskirjettä suomeksi sunnuntaisin, mutta voit silti olla varma, että saat sen silti luettavaksesi, Suomeksi. I Promise :)

~ 7 Sales Secrets From My Best Sales Day Ever, Chris Brogan ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.