Siirry pääsisältöön

Menestyvä tiimityö

magic hour
Tiimityö on ensimmäiseksi ja viimeiseksi sitä, että jokainen tietää roolinsa, paikkansa ja tarkoituksensa sekä kokonaisuuden että päämäärän kannalta.

Kun tämä asia on kaikille selvä, on mahdollista rakentaa lisää menestyksen elementtejä tiimin tekemisen ja toiminnan varaan. Jos joku tiimin jäsenistä ei pelaa samaa peliä, hänen auttamisensa ei oikeasti auta yhteistä menestystä pidemmällä aikavälillä, päinvastoin.


Jotta organisaatiolla on aidosti johtamisen ja menestymisen edellytyksiä asiat pitää tuoda esille, erityisesti  tiimityön ja toiminnan heikkoudet on tuotava esille.

Menestyvä tiimityö vaatii kurinalaisuutta ja omien tehtävien loistavaa hoitamista, ennen muiden avustamista, sillä vain siten tärkeimmät asiat tulevat hoidettua ryhmän näkökulmasta ja tarpeista johdettuna.

Oikein tehtynä tiimityö johtaa väistämättä menestykseen, mutta vain, jos jokainen tietää mitä tiimityö on.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.