Olet siis perustanut yrityksellesi oman blogin. Entä mitä seuraavaksi? Hommahan ei valitettavasti mene niin, että joku antaa sinulle otsikot, joista hän kirjoittaa sinulle julkaisukalenterin, joka kertoo mikä milloinkin julkaistaan.
Minun tarkoitukseni on auttaa tässä jutussa. Osa sosiaalisen median intohimoani on nähdä lisää sinunlaisiasi, jotka ottavat sosiaalisen median työkaluja käyttöönsä ja muuttavat niiden avulla yrityksensä tulevaisuuden.
Tässä on 50 blogiotsikkoa, joita yrityksen markkinoinnin vastaavat voivat käyttää kirjoituksissaan firman blogiin.
(Voit jakaa tätä juttua eteenpäin, jos haluat, mutta ole kiltti ja linkitä lähdetieto tänne [chrisbrogan.com] ). Niin, ja osa näistä ei tietystikään sovi käyttöösi, mutta ajattele luovasti, jos voit taivuttaa otsikot itsellesi sopiviksi kaikesta huolimatta.
Kerro sinä: olivatko jotkin näistä ihan hölmöjä? Miten luulet asiakkaidesi tai lukijoidesi reagoivan näihin? Kirjoitin nämä kaikki siitä kulmasta, että lukijana on asiakas. Miten näitä pitäisi muuttaa, jos lukijasi olisi joku muu sidosryhmälistaltasi? Mitä lisäisit?
~ 50 Blog Topics Marketers Could Write For Their Companies, Chris Brogan ~
Minun tarkoitukseni on auttaa tässä jutussa. Osa sosiaalisen median intohimoani on nähdä lisää sinunlaisiasi, jotka ottavat sosiaalisen median työkaluja käyttöönsä ja muuttavat niiden avulla yrityksensä tulevaisuuden.
Tässä on 50 blogiotsikkoa, joita yrityksen markkinoinnin vastaavat voivat käyttää kirjoituksissaan firman blogiin.
(Voit jakaa tätä juttua eteenpäin, jos haluat, mutta ole kiltti ja linkitä lähdetieto tänne [chrisbrogan.com] ). Niin, ja osa näistä ei tietystikään sovi käyttöösi, mutta ajattele luovasti, jos voit taivuttaa otsikot itsellesi sopiviksi kaikesta huolimatta.
50 Blogiotsikkoa Oman Yrityksesi Markkinoinnille
- Miten parannat asiakaspalveluyksikön toimintaa
- Paras tapa suositella tuotteen tai palvelun parantamista
- Podcast – täydelliset asennusohjeet äänellä ja kuvalla
- Mitä haluaisit nähdä ensivuoden katalogissasi?
- Lempiprojektimme seuraavien kuukausien aikana
- Nämä trikit ehkäisevät käyttötuen tarvetta
- Tarjoukset ja kupongit seuraavalle kahdelle kuukaudelle
- Haluamme jutella kanssasi.
- Miten olemme yhteydessä? Missä?
- Valitse tuotteesi hinta
- Viisi vinkkiä, joiden avulla saat enemmän irti _____:sta
- Hieman lisäinfoa meistä. Kävelyllä naapurissa
- Kuvia yhteisötapaamisestamme
- Miten päätöksentekoprosessimme toimii
- Video - tehdaskierros ja päivä tuotteesi elämästä
- Millaista työskentely meillä on
- Tuemme yhteistä hyvää ja nyt kerromme miksi
- Seuraavat kaksi vuotta: miten kasvamme kanssasi
- Haluamme työskennellä kanssasi (ja oppia miten voimme auttaa)!
- Laitetaan hyvä kiertoon: miten autamme yhteisöämme, suunnitelma
- Mistä olemme seuraavan vuoden kuluessa huolissamme
- Miten hoidamme asiakasvalitusten käsittelyn
- Voitko suositella parempaa prosessia tähän?
- Joskus, meidän on pakko sanoa ei
- Soittosi on meille tärkeä. Nyt paljastamme miten tärkeä
- Olemme pahoillamme, ja tässä se miten hoidamme hommat ensikerralla
- Raportti riippumattomasta yhteisöarvioinnistamme
- Miten suljet tilisi meillä, (Ja miten suuri riski tähän liittyy?)
- Talouden kustannukset nousevat ja meidän on jaettava taakkaa
- Ymmärrä, mikä meni metsään
- Syntymäpäiväuutisia Elokuulle, (kuvittele listaavasi asiakkaidesi nimet synttärikalenteriin?)
- Neljätoista tapaa personoida sinun ______
- Miksi meistä kilpailijamme tuote on parempi ja miten saavutamme heidät
- Asiakas Profiili – Sedah D’Abdul.
- Meidän neljännet vuosittaiset SINÄ palkinnot
- Missä me ajattelemme olevamme ainutlaatuisia. Oletko samaa mieltä?
- Naapuruston yhteisöt ja muutama verkossa
- Blogijuttusi: Javier Mendoza kertoo miten voimme parantaa
- Yrityksiä, jotka voivat auttaa, kun teistä tulee liian isoja meille
- Miksi meidän mielestämme osallistuminen kannattaa
- Tapaa syyskuun suosituimmat asiakaspalvelijamme
- Toimittajamme, jotka auttavat meitä auttamaan teitä
- Globaali suunntelmamme – Vietnami, Italia, ja sinun takapihasi
- Mitä haluamme Johtajiltamme
- Video – meidän pienempi toimistomme keskustassa
- Vihreä on meidän uusi lempivärimme - säästä energiaa ja rahaa ______:si
- Miten yhteiskuntavastuu säästi meille miljoona euroa viimevuonna
- Kasva ja säilytä hauskuus
- Tapahtumasi, meidän herkkumme
- Viisi lupausta, jotka olemme pitäneet viimevuosina
Kerro sinä: olivatko jotkin näistä ihan hölmöjä? Miten luulet asiakkaidesi tai lukijoidesi reagoivan näihin? Kirjoitin nämä kaikki siitä kulmasta, että lukijana on asiakas. Miten näitä pitäisi muuttaa, jos lukijasi olisi joku muu sidosryhmälistaltasi? Mitä lisäisit?
~ 50 Blog Topics Marketers Could Write For Their Companies, Chris Brogan ~
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.