Siirry pääsisältöön

50 Blogiotsikkoa käyttöösi

spider manOlet siis perustanut yrityksellesi oman blogin. Entä mitä seuraavaksi? Hommahan ei valitettavasti mene niin, että joku antaa sinulle otsikot, joista hän kirjoittaa sinulle julkaisukalenterin, joka kertoo mikä milloinkin julkaistaan. 

Minun tarkoitukseni on auttaa tässä jutussa. Osa sosiaalisen median intohimoani on nähdä lisää sinunlaisiasi, jotka ottavat sosiaalisen median työkaluja käyttöönsä ja muuttavat niiden avulla yrityksensä tulevaisuuden. 

Tässä on 50 blogiotsikkoa, joita yrityksen markkinoinnin vastaavat voivat käyttää kirjoituksissaan firman blogiin.
(Voit jakaa tätä juttua eteenpäin, jos haluat, mutta ole kiltti ja linkitä lähdetieto tänne [chrisbrogan.com] ). Niin, ja osa näistä ei tietystikään sovi käyttöösi, mutta ajattele luovasti, jos voit taivuttaa otsikot itsellesi sopiviksi kaikesta huolimatta.

50 Blogiotsikkoa Oman Yrityksesi Markkinoinnille

    ice cream sandwiches
  1. Miten parannat asiakaspalveluyksikön toimintaa
  2. Paras tapa suositella tuotteen tai palvelun parantamista
  3. Podcast – täydelliset asennusohjeet äänellä ja kuvalla
  4. Mitä haluaisit nähdä ensivuoden katalogissasi?
  5. Lempiprojektimme seuraavien kuukausien aikana
  6. Nämä trikit ehkäisevät käyttötuen tarvetta
  7. Tarjoukset ja kupongit seuraavalle kahdelle kuukaudelle
  8. Haluamme jutella kanssasi. 
  9. Miten olemme yhteydessä? Missä?
  10. Valitse tuotteesi hinta
  11. Viisi vinkkiä, joiden avulla saat enemmän irti _____:sta
  12. Hieman lisäinfoa meistä. Kävelyllä naapurissa
  13. Kuvia yhteisötapaamisestamme
  14. Miten päätöksentekoprosessimme toimii
  15. Video - tehdaskierros ja päivä tuotteesi elämästä
  16. Millaista työskentely meillä on
  17. Tuemme yhteistä hyvää ja nyt kerromme miksi
  18. Seuraavat kaksi vuotta: miten kasvamme kanssasi
  19. Haluamme työskennellä kanssasi (ja oppia miten voimme auttaa)!
  20. Laitetaan hyvä kiertoon: miten autamme yhteisöämme, suunnitelma
  21. Mistä olemme seuraavan vuoden kuluessa huolissamme
  22. Miten hoidamme asiakasvalitusten käsittelyn
  23. Voitko suositella parempaa prosessia tähän?
  24. Joskus, meidän on pakko sanoa ei
  25. Soittosi on meille tärkeä. Nyt paljastamme miten tärkeä
  26. Olemme pahoillamme, ja tässä se miten hoidamme hommat ensikerralla
  27. Raportti riippumattomasta yhteisöarvioinnistamme
  28. Miten suljet tilisi meillä, (Ja miten suuri riski tähän liittyy?)
  29. Talouden kustannukset nousevat ja meidän on jaettava taakkaa
  30. Ymmärrä, mikä meni metsään
  31. Syntymäpäiväuutisia Elokuulle, (kuvittele listaavasi asiakkaidesi nimet synttärikalenteriin?)
  32. Neljätoista tapaa personoida sinun ______
  33. Miksi meistä kilpailijamme tuote on parempi ja miten saavutamme heidät
  34. Asiakas Profiili – Sedah D’Abdul.
  35. Meidän neljännet vuosittaiset SINÄ palkinnot
  36. Missä me ajattelemme olevamme ainutlaatuisia. Oletko samaa mieltä?
  37. Naapuruston yhteisöt ja muutama verkossa
  38. Blogijuttusi: Javier Mendoza kertoo miten voimme parantaa
  39. Yrityksiä, jotka voivat auttaa, kun teistä tulee liian isoja meille
  40. Miksi meidän mielestämme osallistuminen kannattaa
  41. Tapaa syyskuun suosituimmat asiakaspalvelijamme
  42. Toimittajamme, jotka auttavat meitä auttamaan teitä
  43. Globaali suunntelmamme – Vietnami, Italia, ja sinun takapihasi
  44. Mitä haluamme Johtajiltamme
  45. Video – meidän pienempi toimistomme keskustassa
  46. Vihreä on meidän uusi lempivärimme - säästä energiaa ja rahaa ______:si
  47. Miten yhteiskuntavastuu säästi meille miljoona euroa viimevuonna
  48. Kasva ja säilytä hauskuus
  49. Tapahtumasi, meidän herkkumme
  50. Viisi lupausta, jotka olemme pitäneet viimevuosina

Kerro sinä: olivatko jotkin näistä ihan hölmöjä? Miten luulet asiakkaidesi tai lukijoidesi reagoivan näihin? Kirjoitin nämä kaikki siitä kulmasta, että lukijana on asiakas. Miten näitä pitäisi muuttaa, jos lukijasi olisi joku muu sidosryhmälistaltasi? Mitä lisäisit?

~ 50 Blog Topics Marketers Could Write For Their Companies, Chris Brogan ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Onko menestykseen oikoteitä?

Suurin osa meistä haluaa rikastua, mutta lähes yhtä moni haluaisi sen tapahtuvan nopeasti. Yleensä ajatellaan, että rikastumiseen vaaditaan joko uutteraa yrittämistä, mullistava idea tai vuosikymmenien suunnitelmallista  säästämistä .  Yhdysvallat ei ole enää ainoa mahdollisuuksien maa, mistä on kiittäminen nykyaikaa ja Internetiä.