Siirry pääsisältöön

Tuotteiden kolme ominaisuutta

Added Value-April 11, 2010
Lisäarvotuotteita kannattaa käyttää olemassa olevien asiakkuuksien jalostamisessa. Lisäarvotuotteet ovat nimensä mukaisesti sellaisia, jotka tuottavat ostajalleen lisää arvoa.

Tuotteita luotaessa kannattaa muistaa, että niistä olisi syytä löytyä seuraavat kolme ominaisuutta:

  1. Tuotteen täytyy sisältää sellaisia osia, joita asiakkaat haluavat, mutta jotka eivät ole perinteisesti osa nykytuotteita
  2. Tuotteiden täytyy sisältää jotain sellasita, joka on erikoista ja ainutkertaista, joka tarjoaa lisäelämyksiä ja arvoa
  3. Tuotteet eivät saa missään nimessä vaikuttaa negatiivisesti olemassa oleviin tuottesiiin ja tulovirtoihin.

Lisäarvotuote ei ole uusi ruokalaji vaan runo ruokalajin alla lautasella.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Onko menestykseen oikoteitä?

Suurin osa meistä haluaa rikastua, mutta lähes yhtä moni haluaisi sen tapahtuvan nopeasti. Yleensä ajatellaan, että rikastumiseen vaaditaan joko uutteraa yrittämistä, mullistava idea tai vuosikymmenien suunnitelmallista  säästämistä .  Yhdysvallat ei ole enää ainoa mahdollisuuksien maa, mistä on kiittäminen nykyaikaa ja Internetiä.

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.