Siirry pääsisältöön

Menestyksen mahdollisuus

Kazane Working Man's Series CriteriumsEnsimmäinen asia on organisaation järjestäminen siten, että se tukee tavoitteiden ja menestyksen saavuttamista. Kuulostaa yksinkertaiselta, mutta tilanne on harvoin sitä miltä se kuulostaa.

Useimmat organisaatioista toimivat niin myyntinsä kuin markkinointinsa suhteen hyvin tehottomasti, asioita tehdään päällekäin, ja vieläpä niin, että kukaan ei näe kokonaisuutta, tai tiedä mitä oma kolleega touhuaa. Jos kaikki tekevät kaikkea, organisaatio ei voi koskaan saavuttaa parasta suorituskykyään.

Ajattelpa nyt vaikka itseäsi, jos olet tiimissä, missä sinun pitää tehdä kaikkia mahdollisia asioita, niin kuinka monta asiaa saat oikeasti tehtyä parhaan taitosi ja kykysi mukaan? Rehellisesti?
Et yhtään!

Joukkuetyö, tiimityö jne. ei ole sitä, että kaikki ovat auttamassa toisiaan, vaan tiimityö aidoimmillaan on sitä, että kaikki tekevät sitä missä he ovat parhaimpia, jotta tekemisen yhteissumma olisi mahdollisimman suuri.

Menestyksen rakentaminen on sekä helpointa että vaikeinta aloittaa yksinkertaisimmasta, eli jokaisen oman parhauden löytämisestä ja tekemisen fokusoinnista.

Osaamisfokuksen löytämisen jälkeen täytyy luoda yhteinen tavoite, visio, päämäärä, ja menestymisen mahdollisuudet moninkertaistuvat.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.