Siirry pääsisältöön

Kerro sinäkin näkemyksesi



Oh! Forógra tarkoittaa kirjoitettua näkemystesi julistusta. Olkoonkin, jos et puhu irlantia, kutsu sitä manifestiksi. Tämän juttuni lopussa tarjoan kaikille mahdollisuutta osallistua hyvin erityiseen tapahtumaan. Jos haluat lisätietoja, klikkaa tästä.

Olen kirjoittanut muutamia tällaisia julistuksia. Silloin kun Julien Smith ja minä kirjoitimme Trust Agents -kirjaamme, kirjoitimme yhden manifestin ChangeThis-palveluun, joka oli nimeltään Trust Economies.

Vuonna 2010 kirjoitin blogiini yhden lyhyemmän, jonka nimi oli Anywhen Manifesto. Yritykseni Human Business Way'n, sivuilla on myös yksi manifesti. Joten vaikuttaa siltä, että pidän niistä. Mutta mikä näissä on merkityksellistä?


MANIFESTISI ON SITOUMUS

Tai se voi olla. Tämä sitoumuksesi voi auttaa sinua määrittämään sitä, miten haluat tehdä sen mitä haluat tehdä, erityisesi, jos kertaat sitä useammin.

Human Business Way -manifesti sanoo: "Uskomme, että menestyäksemme meidän kaikkien on opeteltava tykkäämään epäseksikkäistä duuneistamme ja rutiineistamme." Kirjoitan tätä eräänä niistä päivistä, jolloin minua ei juuri huvittaisi kirjoittaa mitään. Tänään, työni sisältää kirjoittamista, joten kirjoitan.

Henkilökohtaisista sitoumuksistani, jotka kirjoitin Jacqin kanssa, minulla on yksi sitoumus, joka kuuluu, "Teemme töitä joka ikinen päivä." Tänään tunnen itseni erityisen nälkäiseksi, koska muutin juuri ruokavaliotani. Olisi helpompaa vain ahtaa itsensä täyteen jotain herkkuja, mutta se ei olisi oikeasti töiden tekemistä.

MANIFESTI ON VOIMAKKAAMPI, KUIN MISSIOKIRJOITUS

Tässä on kyse valinnoista, tai sitten terminologiasta, mutta minun mielestäni mission aukikirjoittaminen on jotain, jonka kirjoitat, koska haluat vetää yhteen tehtävän työn siten, että se on niputettu yhteen tai kahteen lauseeseen. Manifesti sen sijaan voi olla paljon pidemmän oloinen, jos haluat. Voit venyttää manifestin kattamaan kaikkea sitä mitä haluat julistaa.

Steven Pressfieldin kirjassa Turning Pro, yksi ammattilaisuuteen liittyvistä riveistä kuului seuraavasti: Ammattilainen on pitkäkestoisesti sitoutunut, jonka lisäksi hänen manifestinsa sisältää 11 muuta ammattilaisuutta vahvistavaa ideaa. (Joten jos kaipaat vahvaa opusta ammattilaisuuteen, se on tässä. Haastattelin häntä täällä.)

MITEN SINÄ KIRJOITAT OMASI?

Pohjimmiltaan manifesti päättää lauseen, "Minä uskon." Tai "me," jos kirjoitat organisaationa. Tässä muodossa pyrit kertomaan ilmeisimmän, jollet yritä sitten kyseenalaistaa sitä miten ilmeistä se on.

"Uskon, että tarvitsemme ruokaa elääksemme" ei kerro asemastasi tai asenteestasi. "Uskon, että tarvitsemme vain luomuruokaa elääksemme hyvin" muuttaa uskomuksesi paremmin manifestin muotoon.

On hyvä tajuta, että voit kirjoittaa suhteellisen pitkiäkin dokumentteja, jotka voivat toimia manifesteinäsi, mutta tällöin ne eivät ole ehkä ihan yhtä hyvin käyttöä palvelevia tai sellaisia, joihin palaat useammin. Samalla kun kirjoitan tätä, pyrin tietysti kertomaan siitä, että mitä pidempi manifestisi on sen enemmän se vaikuttaa jonkun huppuhimmeän kirjoittamalta. Voit aivan mainiosti kiistellä tästä, mutta pidempien tekstien pohjalta meille tulee useammin mieleen se, että tämä kaveri ei välttämättä pelaa aivan samoilla säännöillä itsesi kanssa.

MITÄ SINUN MANIFESTISSASI VOISI OLLA?

Kuuntelen mielelläni siitä mitä sinä laittaisit omaan manifestiisi. Millä on merkitystä sinulle? Mitä asioita puolustat? Mitä laittaisit dokumenttiisi, jonka jaat maailmalle itsestäsi kertomaan? Minkä mukaan elät?

ERIKOISTAPAHTUMANI

Torstaina, syyskuun 27. päivänä 8pm ET, S. Anthony Iannarino ja minä järjestämme koulutustilaisuuden nimeltä Finding The Superpower of Flight. KYLLÄ, meinaamme NAUHOITAA sen! (Vaikkakin tästä huolimatta monet tulevat kysymäänn juuri tästä jutusta.)

Mistä tässä on kyse? Puhumme menestyksestä, henkilökohtaisesta johtajuudesta, ja LUVASTA. Kaikkein eniten me pyrimme tarjoamaan apua siihen, että annat itsellesi luvan tavoitteidesi saavuttamiseen. Tämän lisäksi annamme sinulle muutamia käytännön työkaluja, joiden avulla pääset lähemmäs tavoitteitasi.

Ei riitä pelkästään, että kuulet "Sinun on annettava itse itsellesi lupa menestymiseen." Anthony ja minä uskomme tietävämme miten pääset alkuun ja uskomme, että voimme auttaa sinua löytämään oman polkusi prosessin lävitse.

Jos osallistuit edelliseen sosiaaliseen myyntiin liittyvään sessioomme, muistat varmaan, että saat enemmän asioita ja arvoa näistä sessioista, kuin mitä nämä maksavat. Meille on luonnollista, että annamme enemmän, kuin sinä odotat, sillä me molemmat olemme rakentaneet oman bisneksemme arvon tuottamisen ympärille.

Tämä esitys tulee itse tapahtuman yhteydessä, tapahtumatallenne, käsikirjoitus (vähän jälkikäteen) äänite, joka ei ole sama kuin itse tapahtumamme, sekä työkirja, jonka avulla onnistut.

Jos haluat tietää enemmän, kurvaa Finding The Superpower of Flight -sivullemme ja lue lisää. Samalta sivulta löytyy myös referenssejä edellisestä sessiostamme, jotta voit varmistaa sen, että saat meiltä enemmän, kuin lupaamme. Lähde mukaamme.

Parhautta päivääsi ja viikkoosi!

--Chris...

Human Business Works 110 Marginal Way #744 Portland, Maine 04101 United States             (978) 378-0705      

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.