Siirry pääsisältöön

Matka menestykseen

Kun myynnin perussuunnittelu on tehty huolella, ennen hommien aloittamista, on syytä tarkistaa, että halut ja himot ovat myyntimatkalla mukana.

Passion Fruit Flower ( Passiflora incarnata)
Tavoitteiden saavuttaminen vaatii sen, että niiden eteen vaadittavan tekemisen yhteydessä tunnetaan mieluummin erittäin paljon intohimoa, kuin vain hieman.
Mitä intohimoisemmin tekemiseen suhtaudutaan, sen paremmin sillä voidaan vältellä matkalla väkisinkin edessä olevia motivaatiomonttuja.

Vaikka liiketoiminta- ja myyntisuunnitelma olisivatkin maailman parhaita ne eivät yksistään auta ilman henkilökohtaista intohimoa ja halua. Jos tekemiseen lähdetään pienellä ryhmällä ja puolella sydämmellä, on erittäin todennäköistä, että matkalla uuvutaan ja tavoitteet jäävät kaukaisiksi haaveeksi.

Intohimo ja asenne ovat kaikkien niiden tunteiden taustalla, joita tarvitaan matkalla myyntimenestykseen.

- Lou Imbriano, Winning the customer -

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.