Siirry pääsisältöön

Lisää vuorovakutusta!

Valitsin tähän juttuuni valokuvaksi kuvan, jossa lapseni soittavat yhdessä näistä leffateatterien aulassa olevista ständeistä. Tällaisen esittelypisteen tavoitteen on se, että jäät leikkimään siihen, otat ehkä kuvia ja lopulta jaat kuvasi ympäri nettiä, jonka lisäksi tämä voi tietysti saada ihmiset kiinnostumaan myös itse elokuvasta.

Rockstars

Sinä saat jotain, elokuva saa jotain. Hurraa. Herra yksin tietää, jos tämä myy lisää lippuja.

Etsiskelin, jos olisin löytänyt jotain tutkimuksia tämän aiheen ympäriltä, mutta en löytänyt yhtään. Onhan tämä kuitenkin enemmän, kuin pelkkä juliste.



Voitko Sinä Rakentaa Vuorovaikutusta Liiketoimintaasi?

Julkaistessani Blog Topics: Master Class -ohjelman luon samalla kourallisen kosketuspisteitä kanssakäymiseen ja vuorovaikutukseen, eli interaktioon. Ensinnäkin kutsun rekisteröidyt ihmiset mukaan klikkaamalla vastaa/kommentoi/meilaa -panikeita aina kun he haluavat jutella kanssani tai heillä on kysyttävää. Tämän jälkeen toistan pyyntöni ensimmäisessä viestissäni, jotta he tietävät, että olen tosissani.

Olen luonut yksityisen Facebook-ryhmän näille opiskelijoilleni ja koko ryhmälle, jotta he voivat olla kanssakäymisessä toistensa kanssa ja vaikka en lupaakaan, että olen itse siellä henkilökohtaisesti kovin usein, olen siellä kuitenkin tervehtimässä jokaista uutta jäsentä, ja minä myös esittelen hänet itse kaikille muille.

Olen lisäksi järjestänyt muutaman reaaliaikaisen tapahtuman livenä Google+ Hangouteissa, jossa voin saada aikaan kontaktoimistakin enemmän. Tämän lisäksi pyrin promoamaan muiden ihmisten juttuja osana kurssiani ja kerron siitä mitä osallistujat ovat saavuttaneet ja jaan onnistumisia, sekä hyviä kokemuksia projektistamme, joka on myös yksi tapa laittaa hyvä kiertämään.

Mitä Tästä On Hyötyä Sinun Bisneksillesi

Etsimällä erilaisia tapoja toistaa interaktiota olen huomattavasti lähempänä "asiakkaitteni" kokemusta, (en pidä tästä sanasta, mutta käytän sitä silti, jotta sinä voit kääntää sen omaksi tekemiseksesi). Tämä tarkoittaa siis sitä, että kenellekään ei pitäisi tulla sellaista oloa, että heidät on vedetty mukaan johonkin, "osta ja unohda" juttuun.

Käytännössä tämä tarkoittaa myös sitä, että kuulet aika nopeasti, jos joku juttu ei toimi hyvin ja samalla sinulle tarjoutuu enemmän mahdollisuuksia asioiden korjaamiseen, jos tarvetta. Toisaalta, tämä tarkoitaa kuitenkin myös ajankäyttöä.

Monet firmat on rakennettu etsimään aktiivisesti keinoja, joilla ihmisten välistä kanssakäymistä poistetaan, jotta kaikki on mahdollisimman tehokasta ja virtaviivaista, sillä kanssakäyminen on kitkaa "tuottavuudelle". Tämänkaltainen ajattelu on järkeenkäypää: mahdollisimman suuri interaktiivisuus asiakkaan/osallistujan/kumppanin kanssa vaatii hieman enemmän ihmispääomaa, kuin pelkkä myynti ja matkan jatkaminen. 

Tällä prosessilla on kuitenkin myös hyötynsä:
  • Nopeat herätteet mahdollisiin tulonmenetyksiin
  • Enemmän tuotemukautusten ja tulevien tuotteiden luontimahdollisuuksia asiakastarpeiden pohjalta. (Voit myydä paremmin tai enemmän).
  • Enemmän mahdollisuuksia rohkaista suusta-suuhun markkinointiin.
  • Nopeutettu virheidenkäsittely, josta hyötyvät sekä markkinointi että asiakastuki, joiden kustannukset mitataan "ajassa ja rahassa".
  • Huomattavasti parempi asiakaskokemus parantaa luottamusta, toimintaa ja asiakkaiden kiinnostusta/sanansaattajuutta.

Miten tämä voisi sopia sinun bisneksiisi? Mitä hyötyä tästä voisi sinulle olla?

Facilitating Interactions is Good for Business, Chris Brogan ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.