Howdy do! Ota kahvi tai teesi lähemmäksi. Tämä viestini saattaa tehdä sinut nälkäiseksi, joten jos kaipaat jotain purtavaa hae se nyt, odottelen sinua.
Matkustan aika usein, (olen itseasiassa lomalla Jacqin kanssa tätä kirjoittaessani) ja yksi osa matkustamista on sen selvittämistä missä ja mitä kannattaa matkallaan syödä. Jotkut ruokalistoista ovat kuin lukisi romaania, joissa on tusinoittain vaihtoehtoja, jotka aiheuttavat myös sekaannusta. Usein näissä on lisukkeina ripaus huumoriakin.
Tämä on pikkujuttu, mutta jälkiruokalista, jonka näin eilen, mainosti persikajäädykettä ja persikkajäädykettä jäätelöllä kahtena eri annoksena, joilla molemmilla oli oma rivinsä ja hintansa.
Äidilläni ja isälläni on yksi vastaavanlainen suosikkitarinansa, jossa heille tarjottiin jälkiruoksi, joko hyytelöä tai - jonka jälkeen tuli tauko, jotta voit itse tehdä jonkin päätöksen - hyytelöä ja kermavaahtoa.
Tarkoitan, että rakastan sen ulkoasua ja designia, sitä miten he rakentavat annoksensa ja miten he esittävät tämän prosessin visuaalisesti ruokalistatauluillaan.
(En yleensä laita kuvia näihin viesteihini, mutta on varmaan helpointa jos me molemmat katsomme tämän. Jos olet heikkonäköinen, yritän selittää kuvan varmuudeksi. Jollet ole koskaan klikannut, "lataa kuvat" tai jotain, niin tämä on yksi niitä kertoja, kun sinun pitäisi).
Prosessi on yksinkertainen. Aiotko ottaa burriton, salaattia, tacon vai kulhon? Haluatko härkää, kanaa, possua, nautaa vai kasviksia? Minkälaisilla täytteillä ja kastikkeilla ruokasi haluat? Mitä haluaisit juoda?
Valmista.
Ruokalista, niin täysi kuin se onkin, on jaettu neljään vaihtoehtoon, kaikki loogisessa järjestyksessä, jonka tavoitteena on antaa sinulle sitä mitä haluat syödä. Yksinkertaisesti. Ensikertalaiset voivat seurata mukana. Veteraaniasiakkaat voivat tilata vauhdilla. Vaikka liikkumatilaa onkin vähän se ei kuitenkaan tunnu pakottamiselta.
Omat ateriavaihtoehtosi ovat myös mahdollisia. Kasvissyöjät ja vegaanit voivat syödä täällä tulematta hulluiksi. Paleota? Ei ongelmaa. Atkins? Onnistuu. Melkein mikä tahansa nykydieeteistä, joita hampailla varustetut ihmiset ovat kehitelleet, onnistuvat täällä, yksikertaisesti.
Onko sinun omasta verkkosivustostasi hyötyä sinulle? Onko se yhtä yksinkertainen, kuin Chipotle-menu? Oletko tehnyt töitä tarjoomasi yksinkertaistamiseksi? Kun joku tulee sivuillesi ensikertaa tietävätkö he minne haluat heidän menevän? Entä olemassa olevat asiakkaasi? Onko heillä oma kokemuksensa?
Puhuin neurotieteiden professorin kanssa tässä yhtenä päivänä ja selitin hänelle, että oman tekemisensä selitysten yksinkertaistaminen kuuteen sanaan vaatii suunnattomasti itseluottamusta ja tietoa, jotta jopa kuusivuotias lapsi voi selityksen ymmärtää. Kuinka rohkeaksi tunnet itsesi juuri nyt?
Haluaisin kovasti kuulla ajatuksiasi tästä aiheesta. Klikkaa vastaa/kommentoi, jos haluat jutella. Ja kiitos kun olet tiimissäni!
--Chris...
Human Business Works 110 Marginal Way #744 Portland, Maine 04101 United States (978) 378-0705
Matkustan aika usein, (olen itseasiassa lomalla Jacqin kanssa tätä kirjoittaessani) ja yksi osa matkustamista on sen selvittämistä missä ja mitä kannattaa matkallaan syödä. Jotkut ruokalistoista ovat kuin lukisi romaania, joissa on tusinoittain vaihtoehtoja, jotka aiheuttavat myös sekaannusta. Usein näissä on lisukkeina ripaus huumoriakin.
Tämä on pikkujuttu, mutta jälkiruokalista, jonka näin eilen, mainosti persikajäädykettä ja persikkajäädykettä jäätelöllä kahtena eri annoksena, joilla molemmilla oli oma rivinsä ja hintansa.
Äidilläni ja isälläni on yksi vastaavanlainen suosikkitarinansa, jossa heille tarjottiin jälkiruoksi, joko hyytelöä tai - jonka jälkeen tuli tauko, jotta voit itse tehdä jonkin päätöksen - hyytelöä ja kermavaahtoa.
I <3 CHIPOTLE
Olen Chipotle pikaruokaloiden suuri fani. Jos et ole koskaan käynyt näissä niin ruoka on manner-meksikaanoa, (burritoja, tacoja ja salaatteja), mutta homman kauneus on siinä, että kaikki raaka-aineet ovat vastuullisesti kasvatettua lähituotantoa, blah blah, kaikkea-hyvää-sinulle-ja-hyvää-maapallolle, ja todella maukasta. Se miksi kuitenkin rakastan Chipotlea ei johdu pelkästään ruuasta: vaan ruokalistasta.Tarkoitan, että rakastan sen ulkoasua ja designia, sitä miten he rakentavat annoksensa ja miten he esittävät tämän prosessin visuaalisesti ruokalistatauluillaan.
(En yleensä laita kuvia näihin viesteihini, mutta on varmaan helpointa jos me molemmat katsomme tämän. Jos olet heikkonäköinen, yritän selittää kuvan varmuudeksi. Jollet ole koskaan klikannut, "lataa kuvat" tai jotain, niin tämä on yksi niitä kertoja, kun sinun pitäisi).
Prosessi on yksinkertainen. Aiotko ottaa burriton, salaattia, tacon vai kulhon? Haluatko härkää, kanaa, possua, nautaa vai kasviksia? Minkälaisilla täytteillä ja kastikkeilla ruokasi haluat? Mitä haluaisit juoda?
Valmista.
Ruokalista, niin täysi kuin se onkin, on jaettu neljään vaihtoehtoon, kaikki loogisessa järjestyksessä, jonka tavoitteena on antaa sinulle sitä mitä haluat syödä. Yksinkertaisesti. Ensikertalaiset voivat seurata mukana. Veteraaniasiakkaat voivat tilata vauhdilla. Vaikka liikkumatilaa onkin vähän se ei kuitenkaan tunnu pakottamiselta.
Omat ateriavaihtoehtosi ovat myös mahdollisia. Kasvissyöjät ja vegaanit voivat syödä täällä tulematta hulluiksi. Paleota? Ei ongelmaa. Atkins? Onnistuu. Melkein mikä tahansa nykydieeteistä, joita hampailla varustetut ihmiset ovat kehitelleet, onnistuvat täällä, yksikertaisesti.
LÄPÄISEEKÖ SINUN YRITYKSESI CHIPOTLE TESTIN?
Kun joku kysyy sinulta, mitä teet työksesi, onko sinun vaikea vastata? Minulle oli vaikeata ainakin jonkun aikaa. Nyt minä ja Rob pyrimme uudelleen lanseeraamaan Human Business Worksin ja olemme tehneet todella paljon tunnistaaksemme tärkeimmän ostajamme ja ydintarjoomamme. Osa tätä prosessia, ainakin minun puolellani aitaa, on saanut pontta Chipotle-ruokalistasta.Onko sinun omasta verkkosivustostasi hyötyä sinulle? Onko se yhtä yksinkertainen, kuin Chipotle-menu? Oletko tehnyt töitä tarjoomasi yksinkertaistamiseksi? Kun joku tulee sivuillesi ensikertaa tietävätkö he minne haluat heidän menevän? Entä olemassa olevat asiakkaasi? Onko heillä oma kokemuksensa?
Puhuin neurotieteiden professorin kanssa tässä yhtenä päivänä ja selitin hänelle, että oman tekemisensä selitysten yksinkertaistaminen kuuteen sanaan vaatii suunnattomasti itseluottamusta ja tietoa, jotta jopa kuusivuotias lapsi voi selityksen ymmärtää. Kuinka rohkeaksi tunnet itsesi juuri nyt?
Haluaisin kovasti kuulla ajatuksiasi tästä aiheesta. Klikkaa vastaa/kommentoi, jos haluat jutella. Ja kiitos kun olet tiimissäni!
--Chris...
Human Business Works 110 Marginal Way #744 Portland, Maine 04101 United States (978) 378-0705
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.