Siirry pääsisältöön

Ahkeruus palkitaan?

Huippumyyjä tarvitsee taipaleellaan asenteen ja tuloksen tekemisen himon lisäksi aimoannoksen ahkeruutta, sillä aikaiset innostujat uupuvat matkalla ja kärsivällisimmät, ahkerat puurtajat korjaavat yleensä suurimmat palkinnot.

Qatar Olympic football team


Myyjän yksi tärkeimmistä tavoitteista kun on saada aikaan riittävä määrä asiakaskontakteja valitussa markkinassa, jotta näistä syntyy riittävä määrä tavoiteltua myyntiä.

Ahkera myyjä saavuttaa myynnin tuloksellisuuden kannalta tärkeimmän tavoitteen nopeammin ja varmemmin oman aktiivisuutensa avulla, kuin laiskemmat kolleegansa.

Ahkeruuden lisäksi huippumyyjän on huolehdittava omasta kyvykkyydestään, kuten kenen tahansa muun huippu-urheilijankin. Myyjän täytyy jatkuvasti kehittää omaa osaamistaan, päivittää tietojaan ja oppimiaan asioita.

Tekemisen tason paranemisen lisäksi itsensä kehittämisestä on hyötyä myös motivaatiolle, joka taasen auttaa jaksamaan sen seuraavankin kierroksen.

Oletko samaa mieltä? Millaisia ajatuksia sinulla tulee mieleesi tästä?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.