Siirry pääsisältöön

Projektin määrittely

Yhteinen kulttuuri ja tekemisen tavat perustuvat aina samaan kieleen. Tästä syystä käytettävän terminologian eli termistön selvittäminen ja siitä sopiminen on yksi perusasioista missä tahansa asiassa.

Kids Against Hunger Donate Meals to Citizens of Haiti

Tällä ehkäistään ihmisten tekemiä omia päätelmiä ja tulkintoja. Projektin perustunnusmerkkejä ja ominaisuuksia ovat:
  1. Ainutkertainen, joka ei toistu koskaan samanlaisena
  2. Koostuu tehtävistä, toiminnoista ja prosesseista
  3. Lopputulokseen liittyy riski ja epävarmuus
  4. Saavuttamisen laatua voidaan mitata
  5. Tekemisellä on selkeä aikataulu
  6. Tehtävillä on vastuuhenkilöt
  7. Muutokset ovat sallittuja

Projekti on ainutkertainen prosessi, joka koostuu sarjasta koordinoituja ja ohjattuja toimintoja, joille on määrätty alkamis- ja päättymisajankohdat, ja jolla pyritään saavuttamaan tiettyjen vaatimusten mukainen tavoite

~ ISO 10006, 3.5 ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Vältä epätoivoa asiakashankinnassa ja hinnoittelussa

Hyväntuulista keskiviikkoa! Olen viimeaikoina tehnyt paljon töitä hinnoittelun ja arvon kasvattamisen parissa. Näiden kahden idean ajatellaan usein olevan päällekkäisiä, mutta useimmiten ne eivät ole. Liian usein myyjät, myyntiorganisaatiot ja yrittäjät luovat arvoa ilman, että he pyytäisivät edes osaa tästä luodusta arvosta takaisinpäin. Katsotaanpa kahta syytä sille, miksi tämä on näin ja miten tätä voitaisiin muuttaa.