Siirry pääsisältöön

Haluatko huippumyyjäksi?

Huippumyyjät rakentuvat yksinkertaisista rakennuspalikoista. Kaikki nämä rakentamiseen tarvittavat aineosat löytyvät kaikkien meidän ulottuvilla.

Useimmat meistä eivät kuitenkaan käytä näitä palikoita hyödykseen pelkästä laiskuudesta johtuen.

Decision Time

Huippumyyjän tärkein ominaisuus on asenne. Oikea asenne vaikuttaa kaikkeen tekemiseemme positiivisesti. Kaikkein parhaimmiltakin myyjiltä löytyy taustalta samoja asioita.

Oman työn arvostaminen ja toisaalta halu onnistumiseen, kaupan ja tulosten tekemiseen rakentuvat lähtökohtaisesti oikean asenteen varaan.

Jos tavoitteena on rakentaa itsestään mahdollisimman hyvä myyjä, jollei jopa huippumyyjä, niin asenne ja halu vievät useasti yli puolivälin tässä hommassa. Joku voi tietysti todeta, että tämän kaivaminen esille itsestään on vaikeata.

Pohjimmiltaan kuitenkin sekä asenne että halu ovat molemmat vain yhden päätöksen päässä. Jos päätät muuttaa asennettasi, muuttaa ajatuksiasi, voit muuttaa myös tekemistäsi, ja siten myös halujasi.

Saatko kiinni? Vaikeata? Haluaisitko huippumyyjäksi?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.