Siirry pääsisältöön

So last season!

Yhä enemmän ja enemmän huomaan miten myynnin kehittäminen muistuttaa muotibisestä. Uudet ideat ovat kiehtovia, koska ne ovat uusia ja toisinaan myös uusia. Meille tarjotaan pitkä lista erilaisia vippaskonsteja, joilla ratkomme syvällä systeemissämme olevia ongelmia.

Screen Shot 2012-10-11 at 6.28.46 AM

Uusia hohtavia ratkaisuita tuodaan tarjolle toinen toisensa jälkeen ja jokainen näistä tarjoaa hieman lisätoivoa siitä, että myyminen voidaan tehdä helpommaksi ja myyntihenkilöt tehokkaamiksi.

Monet esitetyistä ideoista ovat hyviä ja monien taustalla on jonkin verran totuuttakin. Monet ovat yrityksiä ratkaista monimutkaisia ongelmia yksinkertaisilla vastauksilla. Tämä on muotia. Jokaiselle kaudelle tulee uusi mallisto, tai vanhan malliston uudistus, jolloin siitä tulee taas muodikasta.

Oikea polku parannuksiin löytyy kuitenkin perusasioista. Näin on aina ollut. Parannuksien polku on vaikeakulkuinen. Se on aina ollut. Helppo vastaus ongelmiin on, että ei ole helppoja vastauksia—ainakaan niiden asioiden toteuttamisessa, joita muutos vaatii.

Jos olet myyjä, sinun täytyy ymmärtää se, että kehitys tapahtuu ainoastaan tehokkaan myynnin perusasioiden oppimisella ja harjoittelulla. Ei ole olemassa mitää taikaviittaa tai uutta vaatekertaa, jonka voit heittää päällesi ja sinusta tulee tehokas, ilman, että olet tehnyt töitä kehittymisesi parissa.

Jos olet myyntipäällikkö, tiimisi menestys riippuu siitä miten hyvin autat tiimiäsi toteuttamaan tehokkaan myymisen perusasioita käytännössä—ja siitä miten hyvin itse toteutat hyvän myynnin johtamisen perusteita. Ei ole olemassa yhtä vastausta, joka ratkaiseen sinun ja tiimisi ongelmat peruasioiden parissa.

Jos olet myynnin johtaja, myyntiorganisaatiosi polku kohti asettamiasi tavoitteita kulkee kurinalaisen tehokkaan myynnin perusasioiden suorittamisen kautta. Ei ole olemassa mitään oikotietä onneen, ei ole helppoja ratkaisuita, eikä uutuuttaan hohtavia kikka kolmosia. Jos haluat tiimisi menestyvän kilpailijoitasi paremmin, rakenna myyntijoukkosi hyvän johtamisen ja myynnin perusasioiden kautta.

Kysymyksiä? Mikä on sinusta on muodikasta juuri nyt? Kuinka paljon tästä muodikkuudesta rakentuu perusasioiden parantamisen ympärille? Kiehtovatko sinua näennäisen helpot vastaukset edessäsi oleviin monimutkaisiin kysymyksiin ja ongelmiin liittyen? Mitä uuden muodin taustalla pitäisi olla, jotta se menestyisi? Mikä on ajatonta?

This Year’s Fashion is Last Year’s Flavor, S. Anthony Iannarino ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.