Siirry pääsisältöön

Viisi vinkkiä yrittäjyyteen


LinkedIn-liiketoiminta alkoi olohuoneesta, aivan kuten Virginin liiketoiminta alkoi kellarista, joten tältä pohjalta ajattelin, että ensimmäinen juttuni voisi koskettaa sitä, miten menestyvä liiketoiminta käynnistetään.



Tässä viisi vinkkiä, jotka olen poiminut mukaani vuosien varrelta.

Kuuntele enemmän, kuin puhut

Meillä on kaksi korvaa ja yksi suu, ja näiden käyttäminen tässä järjestyksessä on hyvä idea! Tullaksesi hyväksi johtajaksi sinun on oltava hyvä kuuntelemaan. Loistavat ideat voivat saada alkunsa todella yllättävistä paikoista, joten sinun kannattaa pitää korvasi avoimena. Tämä voi olla vaikka verkkokeskusteluiden tai fläppitaulun seuraamista, tai voit tehdä kysymyksiä etulinjan asiakaspalvelijoille heidän mielipiteistään yhtä useasti, kuin juttelet toisten johtajien kanssa. Pysy liikkeessä, kuuntele ihmisiä, osallista ihmisiä mukaasi ja opi heiltä.

Pidä asiat yksinkertaisina

Sinun täytyy tehdä jotain merkittävästi erilaista erottuaksesi yrityksenä. Kukaan ei ole koskaan sanonut kuitenkaan, että erilaisen täytyy olla monimutkaista. Meitä ympäröi tuhansia yksinkertaisia ratkaisuita ja yrityksiä, jotka on luotu ratkaisemaan ongelmia, odottaen, että seuraava iso ongelma ratkaistaan heidän keksinnöllään. Kohdista huomiosi jatkuvaan innovointiin, mutta älä yritä keksiä pyörää uudelleen. Yksinkertainen muutos parempaan voi olla paljon tehokkaampi, kuin viisi monimutkaista muutosta huonompaan.

Ole ylpeä työstäsi

Viime viikolla nautin vuoden suosikki-illastani, Virgin Stars of the Year -palkintojenjaosta, jossa juhlimme muutamia noista ihmisistä, jotka ovat jaksaneet mennä muutaman sentin pidemmälle Virginin maailmassa. Useiden eri yritysten, kansallisuuksien ja ihmisten keskuudessa, jotka olivat kokoontuneet saman katon alle, oli mielenkiintoista havainnoida niitä ominaisuuksia, jotka heillä olivat yhteisiä. Yksi näistä oli kunnia ja ylpeys omasta työstään ja yrityksestä, jota he edustivat. Muista, että henkilökuntasi on suurin brändimainoksesi ja paras lähtettilääsi, jolloin heidän hyvä olonsa välittyy suoraan siihen miten he kohtelevat asiakkaitanne.

Pidä hauskaa, niin menestyt

Jos sinulla ei ole hauskaa, teet jotain väärin. Jos sinusta tuntuu aamuisin siltä, että heräät tekemään sellaista työtä, joka ei tunnu mukavalta, on aika kokeilla jotain muuta. Jos sinulla on hauskaa, niin silloin on paljon suurempi todennäköisyys sille, että positiivisia asioita tapahtuu ja innovatiivinen ilmapiiri kehittyy ja kasvaa. Hymy ja vitsi vievät pitkälle, joten yritä nähdä elämän valoisampi puoli tekemisessäsi.


Ravistele itseäsi ja aloita alusta

Jos olet yrittäjä, ja ensimmäinen firmasi ei ole menestys, tervetuloa joukkoon! Jokainen menestynyt liikemies on kokenut epäonnistumisia matkallaan – tärkeätä on se, että miten opimme epäonnistumisestamme. Älä anna yhden tai muutaman epäonnistumisen lannistaa itseäsi, sen sijaan ravista pölyt päältäsi ja tee töitä sen eteen, että selvität mikä meni metsään. Silloin voit löytää positiivisuuden, analysoi missä voit olla parempi, ravistele itseäsi ja aloita alusta.

Five top tips to starting a successful business ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.