Siirry pääsisältöön

Keskittymällä huippumyyjäksi

Myynnin tuloksenteon kannalta on tärkeätä, että myyjä hallitsee ajankäyttöään mahdollisimman tehokkaasti, erityisesti niin, että hän itse päättää mitä kalenterista löytyy sen sijasta, että joku muu tekisi tämän.

Slow Time in Wrist Watch on Dry Leaf

Keskittyminen ja fokus ovat avaintyökaluja matkalla huippumyynteihin ja mestarimyyjäksi.

Tekemisen määrän on luonnollisesti oltava kohdallaan, mutta huippusuoritukseen pääsemiseksi tekeminen täytyy kohdistaa eli fokusoida mahdollisimman järkevästi oikeisiin asioihin parhaimman mahdollisen tuloksen varmistamiseksi.

Huippumyyjällä on oikea asenne, hän on ahkera tuloksen tekemisestä ja itsensä kehittämisestä kiinnostunut aktiivinen asiakkaan kuuntelija, joka on samalla myös oman ajankäytönsä ammattilainen.

Oman toiminnan, tekemisen ja onnistumisen laatua on mahdollista parantaa tiedostamalla ja kiinnittämällä huomiota toiminnan kannalta tärkeimpiin osa-alueisiin ja keskittymällä niistä jokaisen kehittämiseen vuorollaan.

Oletko samaa mieltä? Kuulisin mielelläni myös sinun näkemyksesi tähän.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LinkedIn-tuplaprofiilin poistaminen

Miten yhdistän kaksi LinkedIn-profiilia yhdeksi profiiliksi? Miten poistan vanhan LinkedIn-profiilini? Onko sinulla jostain syystä kaksi LinkedIn-profiilia? Ole huoleti. Näin on varmaan käynyt joko salasanan unohtamisen tai jonkun muun syyn johdosta. Ongelma on ärsyttävä. Mutta ei hätää. Tässä on yksinkertainen ohje, jolla hoidat ongelmasi historiaan. Poista LinkedIn -tuplaprofiilisi.

Poista paha kontakti

11.1. ja jälleen uusi LinkedIn-lauantai :). Erään session tiimellyksessä myyjäkollegani jäi miettimään mitä LinkedIn:ssä voi tehdä, jos huomaa tahattomasti lisänneensä sellaisen kontaktin, jota ei oikeasti olisi pitänyt lisätä. Osaisitko sinä neuvoa? Kirjoitin tästä aiheesta jo aiemminkin , mutta johtuen LinkedIn-palvelun päivityksistä nämä ohjeet eivät ole enää kurantteja. Tässä uusi pikaohje.

Kohenna mediapeittoa

By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton Parantamiselle Jos kysyisin Joe Sorge lta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.