Tilanne on kaikissa yrityksissä tällainen: 10% asiakkaistasi, (tai asiakastyypeistä) luovat 90% tuloistasi. MUTTA tämä toinen jäljelle jäävä 90% asiakkaistasi aiheuttaa 100% päänsäryistäsi.
Ratkaisu?
Jos ymmärrät tämän seuraavan osuuden, olet tienannut itsellesi rahaa pelkästään lukemalla tätä blogia.
Joukossa on aina pienempi määrä näitä ideaaliasiakkaita verrattuna kaikkiin asiakkaisiin. YKSI PARAS ASIAKAS voi olla 100 kertaa tavallisen asiakkaan arvoinen.
~ Best Buyer Strategy, Darren Hardy ~
Content republished with permission from Darren Hardy, Publisher of SUCCESS magazine. For more great insights, tips and strategies on success and achievement go to http://DarrenHardy.SUCCESS.com More about Darren Hardy can be found at: http://DarrenHardy.SUCCESS. com/About
Ratkaisu?
- Keskitä 90% ajastasi tähän parempaan 10%:n asiakkaista.
- Luo systeemi ja palvelumalli, joilla loppu 90% hoidetaan.
- Vaatimus on, että TARKENNAT asiakasryhmääsi.
Jos ymmärrät tämän seuraavan osuuden, olet tienannut itsellesi rahaa pelkästään lukemalla tätä blogia.
- Avain suurempiin tuottoihin on harvoin siinä, että hankit ENEMMÄN asiakkaita.
- Avain suurempiin tuottoihin on siinä, että hankit ARVOKKAAMPIA asiakkaita.
- Sinun tehtäväsi on tunnistaa asiakkaiden joukosta PARHAAT ASIAKKAASI.
Joukossa on aina pienempi määrä näitä ideaaliasiakkaita verrattuna kaikkiin asiakkaisiin. YKSI PARAS ASIAKAS voi olla 100 kertaa tavallisen asiakkaan arvoinen.
~ Best Buyer Strategy, Darren Hardy ~
Content republished with permission from Darren Hardy, Publisher of SUCCESS magazine. For more great insights, tips and strategies on success and achievement go to http://DarrenHardy.SUCCESS.com More about Darren Hardy can be found at: http://DarrenHardy.SUCCESS.
Kommentit
Lähetä kommentti
Kuulisin mielelläni, jos sinulla heräsi jotain ajatuksia tähän juttuun liittyen.